Online bijeenkomst

Voor online bijeenkomsten met D66 Eindhoven maken we gebruik van Microsoft Teams. Je kunt als volgt deelnemen:

1. Klik op de link of de knop die verwijst naar de bijeenkomst.
  2. Er wordt een webpagina geopend waar je enkele opties ziet: Download de app en Deelnemen op internet. Als je deelneemt op internet kun je een webbrowser zoals Microsoft Edge of Google Chrome gebruiken. Je browser vraagt mogelijk of Teams je microfoon en camera mag gebruiken. Zorg ervoor dat je dit toestaat, zodat je gezien en gehoord wordt tijdens de bijeenkomst.
  3. Voer je naam in en kies je audio- en video-instellingen.
  4. Selecteer Nu deelnemen wanneer je klaar bent.
  5. Hiermee ga je naar de lobby van de bijeenkomst. De organisator van de bijeenkomst krijgt een melding en kan je vervolgens toelaten.

Probeer gerust ruim vóór een bijeenkomst of het lukt om toegang te krijgen. Als je tijdens een dergelijke voorbereidende test komt tot aan de melding “Iemand in de vergadering zou u dadelijk toegang moeten geven” dan zit je goed! Je kunt daar terugkeren als de bijeenkomst daadwerkelijk begint.

Laatst gewijzigd op 1 juli 2020