Introductie

D66 Eindhoven verwelkomt (nieuwe) studenten in Eindhoven

De kracht van Nederland? Die ligt in kennis en innovatie. Studenten in Eindhoven weten dat als geen ander. Nieuwe economische groei, dóór kennis en innovatie, begint bij onderwijs. Daar zet D66 Eindhoven zich telkens weer voor in: sterk onderwijs, innovatie en kansen voor studenten. Daarom heet D66 Eindhoven van 15 tot en met 23 augustus (nieuwe) studenten welkom in Eindhoven met diverse acties.

Actief lidmaatschap

D66 Eindhoven is een bruisende politieke vereniging waarin gezelligheid, inhoud en actief lidmaatschap wordt gecombineerd. Als D66 Eindhoven verwelkomen wij graag studenten en jonge mensen: ze brengen nieuw elan met zich mee en hebben nieuwe ideeën over en nieuwe energie voor de toekomst van onze stad.

Actief lidmaatschap van een politieke vereniging is goed voor de persoonlijke ontwikkeling van de student en staat bovendien ook nog eens goed op het cv. Daarom bieden wij studenten die de komende weken lid worden van D66 Eindhoven een meet & greet aan met Alexander Pechtold en de Tweede Kamerfractie van D66 in de Tweede Kamer in Den Haag én een training waarin je onder begeleiding van een professionele trainer leert om gemakkelijk te spreken, presenteren en overtuigen. Kortom: een mooie gelegenheid voor D66 Eindhoven om nieuwe actieve leden te verwelkomen én een mooie kans voor studenten om lid te worden van een actieve politieke vereniging.

Word lid! Meld je aan via https://wordlid.d66.nl.

Aanmelden voor de meet & greet met Alexander Pechtold en de Tweede Kamerfractie van D66 in het Tweede Kamergebouw in Den Haag kan via leden@d66eindhoven.nl. Vermeld daarbij je naam en de datum waarop je lid bent geworden van D66 Eindhoven.

Aanmelden voor de training spreken, presenteren en overtuigen kan via campagne@d66eindhoven.nl. Vermeld daarbij tevens je naam en de datum waarop je lid bent geworden van D66 Eindhoven. Voor meer informatie over de training, kijk op https://eindhoven.d66.nl/agenda/gesprek-training-d66-mre/

Evenement: D66 Eindhoven verwelkomt (nieuwe) studenten

Datum: 15 tot en met 23 augustus 2016

Locatie(s):

17 augustus 2016 van 11.00-14.00 uur op en rondom het 18 Septemberplein

17 augustus 2016 van 20.30-23.00 uur op en rondom het Catharinaplein

23 augustus 2016 van 10.00-11.30 uur bij en rondom het Klokgebouw

Contact (pers):

Jorien Migchielsen, bestuurslid ledenwerving- en binding

E: leden@d66eindhoven.nl

Laatst gewijzigd op 15 augustus 2016